Directe toegang tot het strand op 400 m!

Een offerte aanvragen

FAQ

Hoe zit het met het openbaar vervoer vanaf het treinstation van St Gilles Croix de Vie tot aan de camping?

Buslijn 168 van Sovetours, rijdt tussen Saint-Gilles-Croix-De-Vie en Les Sables d’Olonne stopt bij Rond-Point de l’Océan, (rotonde Oceaan) vlakbij de camping. https://www.camping-lescypres85.com/wp-content/uploads/2016/05/SOVETOUR-168-été-2016-ST-JEAN-DE-MONTS-LES-SABLES-DOLONNE.pdf

Taxi’s
(Alizés Taxis : 02.51.55.04.26 ;
Sebastien Guivach: 02.51.54.23.12 ;
Taxis Kléber : 02.51.55.11.05 of 06.09.72.13.42).

Wat zijn de tijden van de Kinderclub ‘s morgens en/of ‘s middags?

Wij verwelkomen uw kinderen tussen 10 en 12 uur en van 2 tot 4 uur met workshops knutselen en verschillende andere leuke activiteiten zodat ze snel vriendjes kunnen maken.
De club is open in de (Franse) voorjaars- en zomervakantie.

Ligt de camping ver van het strand?

De camping heeft een directe doorgang naar het strand en ligt op zo’n 400 meter, via de duinen.

Hoe ver ligt de camping vanaf Saint-Gilles-Croix-De-Vie ?

De camping ligt op 3,5 km van het centrum van Saint-Gilles-Croix-De-Vie.

Kunt u ons een goed restaurant aanraden in St-Gilles-Croix-De-Vie ?

Bij aankomst ontvangt u een boekje met daarin enkele adressen van restaurants.

Hoe ver liggen de fietspaden?

Er loopt een fietspad voor de camping langs.

Zo bent u in 10 minuten in het centrum van Saint Gilles Croix de Vie, geheel over (veilige) fietspaden, zonder de weg op te hoeven.
Je kunt dit pad langs de Vendeese kust volgen en van de heerlijke omgeving genieten.

Wanneer is camping Les Cyprès open?

De camping verwelkomt u vanaf vrijdag 12 april tot zondag 22 september 2024.
De rest van het jaar blijft alleen het kantoor open (telefonisch bereikbaar).

Wat zijn de openingstijden van de receptie in hoog- en laagseizoen?

In het laagseizoen is de receptie open:

  • van maandag tot donderdag van 9.00 – 12.30 en van 14.00 – 18.30 uur,
  • op vrijdag en zaterdag van 9.00 – 12.30 uur, en van 14.00 – 19.00 uur
  • op zondag van 9.00 – 12.30 en van 14.30 – 18.00 uur.

In het hoogseizoen (juli en augustus):

  • van 9.00 – 19.30 uur

Hoe laat sluit de slagboom bij de ingang?

Om iedereen voldoende kalmte en (nacht)rust te garanderen is de slagboom tussen 23.00 en 7.00 uur ‘s ochtends gesloten. Mocht zich een levensbedreigende situatie voordoen, dan is er altijd iemand aanwezig om voor u open te doen.

Welke soorten barbecues mogen gebruikt worden op de camping ?

Alleen gasbarbecues zijn toegestaan op de camping.
Alle andere soorten zijn strikt verboden.
Bij de receptie zijn barbecues te huur (€ 7 per dag, € 35 per week).

Moet ik mijn eigen linnengoed meenemen?

In de luxe stacaravans zijn dekens en wegwerphoezen voor matras en slopen aanwezig.
Lakens en wegwerplakens kunnen ook gehuurd worden. Eénpersoonsbed: € 10/week, tweepersoonsbed: € 12 €/week.

Welke stekkers kan je gebruiken in de luxe stacaravans en op de kampeerplaatsen?

In beide gevallen, alleen Europese stekkers.
Indien u gebruik maakt van een staanplaats inclusief electra, zorg dan voor een verlengsnoer van minimaal 25 m.

Is er op elke staanplaats een waterpunt?

Nee, u deelt het waterpunt met gemiddeld 6 staanplaatsen, daarnaast zijn er 2 sanitairblokken.
(met babybadkamer en een voorziening speciaal voor gehandicapten)

Moet ik muntjes kopen voor het douchen?

Een staanplaats is inclusief water, dus u betaalt niets extra’s voor het douchen.

Zijn alle staanplaatsen schaduwrijk?

Omdat de camping in het bos ligt, zijn er schaduwrijke staanplaatsen.
Een deel van de staanplaatsen staat in de zon of halfschaduw.

Mogen we meerdere voertuigen bij onze plek parkeren?

Eén enkel voertuig is toegestaan per kampeerplaats of huisje.
Bij aankomst ontvangt u een badge waarmee u het terrein op en af kan.
Er is een gratis parkeerterrein tegenover de camping.

Mag ik een wijd zittende zwembroek aan in het zwembad?

Wijd zittende zwembroeken zijn strikt verboden.
Strakke zwembroek vergeten? geen paniek, in de kampwinkel zijn zwembroeken voor mannen en kinderen te koop.

Zijn er speeltuintjes op de camping?

Er is een speeltuintje vlakbij het multisportterrein, de bar en het zwembad.
Tegenover de receptie is bovendien een springkussen in de vorm van een boot.

We komen aan na sluitingstijd van de receptie. Wat te doen?

Het is mogelijk om na sluitingstijd van de receptie aan te komen.
Bel ons in dat geval even vóór aankomst, dan leggen wij uit hoe te handelen.
U kunt ons bereiken op 02.51.55.38.98.

Is er WIFI op de camping?

Het is mogelijk om bij de receptie een gratis kaartje van 10 minuten aan te vragen.
De wifi is toegankelijk vanaf alle locaties, door een kaartje te kopen bij de receptie.

Is er een TV in de luxe stacaravans?

Nee, wij geven de voorkeur aan èchte vakantie, waarbij alle stekkers er even uitgaan.
Voor het weerbericht en het nieuws is er wel een TV in de bar.
Gezien er geen tv-aansluiting is in de stacaravans heeft het geen zin uw eigen toestel mee te nemen.

Kan ik een babypakket huren?

Babypakketten zijn te huur (babybedje+ kinderstoel + buggy) voor € 5 /dag of € 30 /week. Als u niet het hele pakket nodig heeft zijn de kinderbedjes en kinderstoelen ook los te huur (€ 2,50 /dag, € 17,50 /week).

Zijn er kranten en brood te koop op de camping ?

‘s Zomers wordt er dagelijks ter plekke vers brood gebakken, in het voor- en naseizoen kunt u brood bestellen bij de kampwinkel.
Wat kranten betreft, die zijn in juli en augustus in de kampwinkel verkrijgbaar.
In het hoogseizoen zijn er ook buitenlandse kranten en tijdschriften te koop.

Kan ik tijdens mijn vakantie mijn post ontvangen?

Het is inderdaad mogelijk om post te ontvangen.
In de wasserij vindt u houten bakjes waar de post op alfabetische volgorde bewaard wordt.
Voor het in ontvangst nemen van pakketjes dient u een geldig identiteitsbewijs te tonen.

Wat houdt « Seizoensplaats » in ?

Van 12 april tot 30 juni 2024 kunnen eigenaren hun caravan installeren.

Tijdens deze periode kunnen ze op de camping verblijven wanneer ze maar willen.
Voor elk verblijf wordt het dagtarief “Comfort” berekend.
Er geldt een minimum aantal nachten per maand: 3 nachten in april, 6 nachten in mei en 5 nachten in juni.
Neem voor meer informatie contact met ons op.

Wat te doen bij annulering?

Het eerste wat je moet doen is contact met ons opnemen om ons op de hoogte te stellen van je annulering.

1- Heb je een annulerings- en onderbrekingsverzekering van NEAT Camping afgesloten?

Je moet je annulering of onderbreking melden bij NEAT Camping: Ik meld mijn annulering of onderbreking. Je krijgt dan binnen 48 uur je geld terug.

Je kunt met reden annuleren, in dat geval krijg je 100% vergoed, of zonder reden, in dat geval krijg je 70% vergoed. (meer informatie hier)

2- Heb je geen annulerings- en onderbrekingsverzekering afgesloten toen je boekte?

In dat geval heb je geen recht op terugbetaling.

Wat is de Floa betaalmethode?

Nieuw voor 2024: als je boekt kun je er nu voor kiezen om je verblijf in meerdere termijnen te betalen:

1- Hoe log ik in op mijn klantenpagina?
Om u aan te melden bij uw klantenzone, gaat u naar https://particuliers.floapay.com. Voer uw e-mailadres in (het e-mailadres dat u hebt gebruikt om uw bestelling te plaatsen) en klik vervolgens op “Eerste verbinding”. U ontvangt een sms met uw tijdelijke wachtwoord.

2- Waar kan ik mijn betalingsschema vinden?
Het betalingsschema is beschikbaar in de e-mails die FLOA stuurt wanneer u uw betaling in meerdere termijnen valideert, en vervolgens 8 dagen voor elke vervaldatum. U kunt al uw betalingsschema’s ook vinden in uw klantenpagina op https://particuliers.floapay.com.

3- Hoe kan ik een uitstaande betaling regelen?
U kunt uw uitstaande betalingen regelen :
1/ Alleen :

  • door te klikken op de laatste betaallink die u per e-mail of sms is toegestuurd;
  • in uw FLOA klantenzone https://particuliers.floapay.com , door te klikken op “een uitstaande betaling regulariseren”.

2/ Door contact op te nemen met onze diensten van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur op 0 809 400 111 (zonder toeslag). Je kunt ook een cheque sturen naar FLOA BANK, Service recouvrement TSA 5001, 33070 BORDEAUX CEDEX.

4- Hoe wijzig ik mijn creditcard?
U kunt uw creditcard wijzigen in uw FLOA klantenzone https://particuliers.floapay.com .
Belangrijk: u kunt dit doen tot 7 dagen voor uw volgende automatische incasso.

5- Kan ik de betaling van een openstaande termijn spreiden?
U kunt de betaling van uw openstaande termijn spreiden door naar uw FLOA klantenpagina te gaan https://particuliers.floapay.com . Klik op “regulariseer een openstaande betaling” en vervolgens op “ik kies voor gespreide betaling”.
U kunt ook contact opnemen met onze diensten van maandag tot vrijdag van 9u tot 20u en zaterdag van 9u tot 18u op 0 809 400 111 (zonder toeslag).

6- Kan ik de data van toekomstige automatische incasso’s wijzigen?
Afhankelijk van de voorwaarden van je contract, moet je er bij het valideren van je bestelling rekening mee houden dat we de afschrijvingsdata op je betalingsschema niet kunnen wijzigen.
Als een automatische incasso echter wordt geweigerd, wordt deze enkele dagen later automatisch gerepresenteerd.
Als we na meerdere vertegenwoordigingspogingen (maximaal 10) vaststellen dat de domiciliëring mislukt is, ontvang je een e-mail waarin staat hoe je je situatie kunt regulariseren (of je kunt de vraag “Hoe regulariseer ik een uitstaande betaling? ” ).

7- Kan ik van gedachten veranderen en me terugtrekken uit deze betaalmethode?
U heeft een periode van 14 kalenderdagen vanaf de datum waarop u de 4X FLOA betaling heeft afgesloten om uw herroepingsrecht uit te oefenen. Om dit te doen, kunt u gebruik maken van het uitneembare “4X payment” Herroepingsformulier, dat u kunt vinden in de “4X payment” Algemene Voorwaarden hier [https://www.floabank.fr/conditions-generales-paiement-plusieurs-fois].
Dit formulier moet naar het volgende adres worden gestuurd:
FLOA Bank, SERVICE CONSOMMATEUR – FLOA Bank 36 rue Messines 59686 LILLE CEDEX 9 FRANKRIJK
Tegelijkertijd moet u contact opnemen met de handelaar om uw aankoop te betalen met een andere betaalmethode.

Praktische informatie

Volg ons

Facebook
Instagram

En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l’utilisation de cookies.

En savoir plus